FAQ

Słownik:
pomocnik – osoba oferująca pomoc,
potrzebujący – osoba, która oczekuje pomocy.

Tak. W sytuacji gdy nie masz maila, skontaktuj się z nami telefonicznie – nr 12 421-08-43. Zarejestrujemy cię w naszej bazie użytkowników portalu jako pomocnika lub potrzebującego. Będziemy kontaktować się telefonicznie gdy pojawią się oferty pomocy/prośby o pomoc, spełniające twój profil.
Tak. Jak wyżej – zarejestrujemy cię i będziemy informować telefonicznie o ofertach czy też prośbach.
Nie, rejestracja i korzystanie z portalu jest bezpłatne.
Nie, decyzja o tym komu pomagasz i w jakim wymiarze czasowym, należy do ciebie.
Nie, portal służy skomunikowaniu potrzebujących z pomocnikami. Nie zajmujemy się szkoleniami.
Tak. Po roku niekorzystania zostanie wysłane zostanie przypomnienie o konieczności zalogowania się. W przypadku jego braku konto zostanie usunięte.
Należy zmienić ustawienia miejsca w swoim profilu.
Jak potrzebujący należy wpisać miejsce gdzie potrzebna jest pomoc. Jeśli jesteś w szpitalu ze swoim dzieckiem i tam potrzebujesz pomocy – wpisz miasto, w którym mieści się szpital.
Tak. Czas moderacji wynosi maksymalnie 48 godzin. Dbamy by na portalu nie było ogłoszeń obraźliwych, niecenzuralnych, niezwiązanych z tematyką bezinteresownego udzielania pomocy.
Tak. Zawsze istnieje możliwość modyfikacji swojego profilu i ogłoszenia. Należy pamiętać, że zmiany podlegają moderacji administratora w czasie maksymalnie 48 godzin.
Tak, można dodać kilka ogłoszeń gdy potrzebuję pomocy dla różnych podopiecznych, w różnych lokalizacjach. Gdy oferuję pomoc, mogę zarządzać tylko swoim profilem.
Ogłoszenie będzie widoczne do 48 godzin od jego dodania. Jeśli po tym czasie nie jest widoczne prosimy o kontakt z biurem.
Nie, portal służy kontaktowi potrzebujących i pomagających. Portal nie jest stroną.
Ideą portalu jest bezpłatne kontaktowanie potrzebujących z pomagającymi. Jeśli jakaś pomoc, np. zrobienie zakupów, obiadu czy dowóz samochodem wiąże się z kosztami, pomagający i potrzebujący powinni to to ustalić przed podjęciem współpracy.
Użytkownicy portalu nie są pracownikami portalu. Pomoc-rodzinie.pl umożliwia kontakt pomagającym i pomocnikom, jednak decyzje o nawiązaniu współpracy pozostawia samym użytkownikom. Każdy profil czy oferta jest moderowany pod kątem zamieszczanych treści, tzn. czy nie jest obraźliwe, niecenzuralne, nie nawołują do nienawiści. Dopiero potem jest upubliczniany. Nawiązanie współpracy z daną osobą powinna być poprzedzona lekturą referencji oraz ocen wystawianych przez osoby, które ze sobą współpracowały.
Jeśli chcesz to tak, ale to jest twoja decyzja. Sam decydujesz ile czasu przeznaczysz na pomaganie innym.
Tak, po zakończeniu pomocy możesz poprosić potrzebującego o wystawienie referencji. Również potrzebujący może uzyskać referencje od pomocnika.